[BSD] Re: halozat nem megy

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2005. Május. 25., Sze, 10:34:10 CEST

On Wed, 25 May 2005, Attila Nagy wrote:

> Egy jó darabig úgy vettem észre, hogy teljesítményben a Juniper többet tudott
> adni, mint a Cisco.
> De most mintha kicsit (csak listaárak alapján) mintha a Cisco is utolérte
> volna magát, és ár/teljesítményben talán jobb is.
>
> Van valakinek tapasztalata Juniper eszközökkel?

Igen. Egy evig elesben hasznaltam, most meg teszt celokra hasznalok
Juniper-t. Sajnos a Juniper-ek ara eleg magas, de tenyleg mukodnek rajta a
beigert feature-ok. Nincsen furcsa fuggoseg mint Cisco-nal. Hiba javitas
nagysagrenddel gyorsabb mint Cisco-nal. A felhasznaloi interfesze rendesen
atgondolt. Ar/teljesitmeny aranyban ott van mint a Cisco GSR. Viszont a
Cisco 6500-al (Cisco 7600)-al viszont nem tud versenyezni (GE es 10GE
portsurusegben es arban egyaltalan).

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98