Linux a szabvany? volt: Re: [BSD] Re: halozat nem megy

Attila Bardi battila at battila.hu
2005. Május. 24., K, 16:12:25 CEST

Bocs, de meg kell jegyeznem, hogy a POSIX shell is tud tomboket kezelni.

On Tue, 24 May 2005, Attila Nagy wrote:

> Dehát a bash és az sh ugyanaz!
> sh --version
> GNU bash, version 2.05b.0(1)-release (i386-redhat-linux-gnu)
> Copyright (C) 2002 Free Software Foundation, Inc.
>
> bash --version
> GNU bash, version 2.05b.0(1)-release (i386-redhat-linux-gnu)
> Copyright (C) 2002 Free Software Foundation, Inc.
>
> Különben is, haladni kell a korral. A bash tud tömböket kezelni és amúgy is
> az a default shell mindenhol.
>
> ui: huh, jó sokáig kellett keresnem, míg találtam egy Linuxot :)

Ha jol latom ez egy redhat. Nem arrol volt szo, hogy linux-ot keresel?;))
A kerdes szempontjabol teljesen mindegy egyebkent, de ha mar flame, akkor
flame.

Most esett le!! Ez nalatok a honeypod?:))) A crackereket ide
csalogatjatok, "Neman egy RedHat!" :))

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu