[BSD] halozat nem megy

kako at keletikapu.hu kako at keletikapu.hu
2005. Május. 24., K, 11:14:22 CEST

hello!

elegge ujonc vagyok bsd-ben, legyetek szivesek kimeletesnek lenni:-)
VIA Rhine II alaplapi halokartya, frissen telepitett freebsd 5.4-gyel nem
hajlando menni. Az ifconfig latja a kartyat, van ip-cime, mutat linket is,
ha kihuzom a kabelt, akkor mutatja, hogy nincs link, ha pingelnek valamit
ugyanabban a halozatban, akkor gondolkozik, maj irja, hogy 'host is down',
pedig biztos, hogy megy, a watchdog szovegel, hogy nem tudta tovabbitani a
vr0-n a csomagot, viszont a halokartya biztos, hogy jo, csak BSD alatt nem
tudok eletet lehelni bele. Linuxon megy, tehat hardverhiba kilove.

Van valakinek otlete, hogy mi lehet a gond?

elore is koszi
csao kako

Ja, es a routing tablat hogyan tudom lekerdezni? A man route-bol nem
tudtam kibanyaszni, csak azt irja konzolra a route -n monitor, hogyha
valtozik a routolas. Gondoltam , hogy a route get lehet a baratom, de az
csak hibat jelez.