Re: [BSD] [OFF]: ügyviteli rendszer

Pál Váczi pvaczi at gmail.com
2005. Május. 22., V, 19:40:04 CEST

sap megy linuxon. sot a freebsd handbook-ban is olvastam rola ha jol
emlexem, hogy ott hogyan kell telepiteni, de ezt azert nem valalnam be
produktiv uzemben.

On 5/20/05, Jacint JUHASZ <yyaazz at bsd.hu> wrote:

> SAP gyarto cegnek tipikusan nem jo valasztas MFG/PROt szoktak hasznalni,
> en dolgoztam vele, tenyleg jo, persze nem olcso.

a tobbihez nem ertek, de nem egy gyarto cegnel lattam mar sap-t. nem
tudom mas rendszer tenyleg jobb-e nala, ha igen, akkor nyilvan a tobbi
modullal (konyveles, sales, stb.) valo integracio miatt valasztottak
megis az sap-t, ami azert a legtobb helyen szinten kell.

udv,
pali