[BSD] Segitseg

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Május. 20., P, 21:44:06 CEST

Hello,

> Unom mar nagyon a Windows-t. A mostani munkamhoz nem nagyon van ra
> szukseg. Website fejlesztes.
> A kovetkezokre lenne szuksegem:
>
> - Egy jo bongeszo. Mar foltettem a FireFox-ot, itt nincs problema
> - Java. Ez fontos. RELENG_5_4-et hasznalok, remelem fel tudom tenni
> a ports-bol. Valaki probalta mar?
Az esetek tobbsegeben mukodik a dolog.
Nalam "siman" csak az esetek cca. 80% -aban megy. Ezeken az eseteken
kivul azert neha kell vele szorakozni.

> - Egy jo szovegszerkeszto kellene PHP-hez. Context-hez vagyok
> szokva, szoval olyan kellene ami ahhoz hasonlit.
>   (OK mast is meg lehet tanulni, de minel hamarabb at akarok alni,
> es nincs ido tokolni.) A port keresoben
>   talaltam kb. 10 millio szovegszerkesztot, es igy nem nagyon tudok
> donteni.
Akkor nezd meg a kdewebdev -et.
Alapbol a  /usr/ports/www/kdewebdev alol felteheted. Raadasul az
"utobbi idoben" eleg sokat javitottak rajta.

kbear nem tud ilyesmit?

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966