[BSD] Segitseg

Laszlo Zsolt Nagy nagylzs at freemail.hu
2005. Május. 20., P, 19:01:12 CEST

  Sziasztok!

Unom mar nagyon a Windows-t. A mostani munkamhoz nem nagyon van ra
szukseg. Website fejlesztes.
A kovetkezokre lenne szuksegem:

- Egy jo bongeszo. Mar foltettem a FireFox-ot, itt nincs problema
- Java. Ez fontos. RELENG_5_4-et hasznalok, remelem fel tudom tenni a
ports-bol. Valaki probalta mar?
- Egy jo szovegszerkeszto kellene PHP-hez. Context-hez vagyok szokva,
szoval olyan kellene ami ahhoz hasonlit.
  (OK mast is meg lehet tanulni, de minel hamarabb at akarok alni, es
nincs ido tokolni.) A port keresoben
  talaltam kb. 10 millio szovegszerkesztot, es igy nem nagyon tudok donteni.
- Egy olyan grafikus FTP kliens kellene, ami tud passziv modot es
TLS/SSL authentikaciot. Ilyet viszont nem talaltam (pedig biztos van,
   de portok kozott levo kb. 100 ftp kliens bongeszese kozben az elso 30
utan elkezdett kaprazni a szemem...)

Udv,

   Laci