[BSD] Re: Re: Re: ARP kerdes

bastya_elvtars bastyaelvtars at gmail.com
2005. Május. 19., Cs, 00:36:41 CEST

>Alapozod mindezt mire? Egy ősi 300-as PII-es gép simán lekezelte itt a
>100megás ethernetet. Vagy 10GE van a gépben?
>Egyébként mivel jártad meg?
>
>Szabolcs

PF és bridging az 5.3-ban nem működik egyszerre, én pedig nem routingot
akarok (mert akkor a topológia átalakulna), NAT-ot pedig pláne, mikor
van 60 darab routolható IP-m. IPFW pedig számomra undorító, iszonyat az
erőforrás-igénye, és igen: gigás vonal (mondjuk Marvell kártyák vannak).
Na de a megoldás: brconfig, mely az adott mac-ről érkező csomagot
megtaggeli, aztán a pf a taggelt csomagot egyezteti, hogy jó-e az IP.
Kicsit bonyolultnak hangzik, de nem az. ;)