[BSD] FreeBSD - Firefox - Acroread - fagyás... :)

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Május. 9., H, 08:30:37 CEST

On Sat, 7 May 2005 19:58:04 +0200
Auth Gábor <auth.gabor at enaplo.hu> wrote:

> Halihó!
>
>   Tapasztaltatok olyan problémát, hogy az 5.3-5.4 FreeBSD alatt a
>   Firefox
> 1.0.x az Acrobat Readerrel nem képes együttműködni? Vagyis pdf
> megnyitásakor próbálkozik letölteni a pdf-et, elindítja a Reader-t, de
>  mind a kettő lepusztul. Processzort nem terhelnek, de nem is futnak.
>   Külön meg tudom nyitni a pdf-et, tehát a Reader jól működik... :(
>   Ötlet?

Nálam:
5.3-RELEASE, FF 1.0.2, AR 7.0, linux-base 8-8.0_6
No problem.

De ha már itt tartunk...
Nekem az OO 1.1.4 (meg a 3 is) pusztul meg (nem lehet semmilyen killel
sem kilőni), ha Java progi fut a háttérben. Mindez csak akkor, ha valami
dokumentummal (rajz, tábla stb) elkezdenék dolgozni. Láttam másokat is
erre panaszkodni a weben, de megoldás nem volt. Hiába szedtem le az
opcióknál a java support-ot.

Zsolt