[BSD] dvb skystar1

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Május. 3., K, 14:18:26 CEST

En Technosat kartyaval dolgoztam vagy ot evvel ezelott es akkor nem
ment bsd alatt, vegul suse alatt sokaig hasznaltuk televizio nezesre,
digitalis tv rip-re es internetre, de nem keves ido alatt lottuk ossze.
Kb egy eve is neztem, egy orosz oldalt talaltam amin allitolag mukodo
programok voltam, de vegul a kartya mar nem mukodott, igy nem
foglalkoztam vele.

Zsolt