[BSD] athlon 64

Magai Istvan lsywulf at interware.hu
2005. Már. 24., Cs, 20:40:53 CET

Hello!

Nagyon kezdo vagyok, es van egy kis problema.
Nemreg beujjitottam egy 64bites Athlon processzort!

Termeszetesen leszedtem az amd64-es miniinst lemezt, es gondoltam hogy
felteszem. A kovetkezo a problemam.

Ha felmegy a rendszer utana bizonytala idokozonkent, neha 6 neha 20
perc utan elpanicol.
Mondtak mar hogy ACPI disableddel kell inditani. Megprobaltam, ugy is
elfagyogat.
Kulonfele hibakkal, nagy reszben general protection faultal.

Esetleg valaki utkozott mar hasonlo problemaba?
Vagy tudja miert van ilyen?
En sehol nem leltem eddig erre magyarazatot...

Elore is koszonom!

Magai Istvan

U.I.
Athlon 64 3000+