[BSD] ntpdate erdekesseg

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Már. 21., H, 16:06:38 CET

Sziasztok!

Van egy alaplapom, hasznalom az aktualis 4.11-STABLE aggal. A rendszer
a crontab-bol orankent beallitja az orat az ntpdate programmal. Igy
veletlen idokozonkent lefagy (1 nap-5 nap), jellemzoen kerek orakkor,
ezert is gyanus az ntpdate. Ha nem hasznalom az ntpdate programot, vagy
ritkabban, akkor megy (most a 12. napnal tartok). Eddig 4 orankent
kerdezte le, atallitottam 12 orara, kb annyi alatt meg az 1 mp-en belul
marad (seclevel=2 ugye).

Ilyet latott mar valaki? Normalis? Tulajdonkeppen "megoldast" igy
talaltam, csak erdekelne masnak volt-e ilyen.

Udv,
Zsolt