[BSD] sendmail, TLS

Bálint Levente balintl at albertfalva.sulinet.hu
2005. Már. 2., Sze, 13:39:43 CET

üdv,

ha már koszoltam a listát a gondommal, megírom
a megoldást is, amire végül jutottam:

a bejövő levelek egy banális dolog miatt nem érkeztek meg
("connection refused" válaszlevél jött):
az üzenet azt sejtette, hogy nincs a 25-ös figyelve,
és tényleg, a következő sor megoldotta a dolgot:

DAEMON_OPTIONS(`Port=smtp, Addr=ip.cimem, Name=MTA, M=EA')dnl

mivel a
DAEMON_OPTIONS(`Name=NoMTA, Addr=127.0.0.1, M=EA')dnl

sor szerepelt más ok miatt, gondolom ilyenkor minden
egyéb portra is kell már akkor egy-egy beállítás.

továbbá mindenféle outlookkal tudtam csatlakozni
például a következő sor hozzáírásával:

DAEMON_OPTIONS(`Port=smtps, Name=TLSMTA, M=s')dnl

az outlookban a 465-ös (smtps) portot kell persze
beállítani.

üdvözlet
blev