[BSD] 5.4RC2: sis0 ethernet address: ff:ff:ff:ff:ff:ff

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2005. Jún. 29., Sze, 15:51:17 CEST

koszonom a gyors valaszt,
a helyzet az, hogy az amd64-est probaltam eddig csak
a verzio a cimben olvashato (ha jol cimkeztem 5.4 RC2)

kiprobaltam egy 5.1.4-et is szinten amd64-gyel - eredmeny ua.

nem ragaszkodom mar az amd64-hez, csak vegre fusson valamilyen
BSD a gepen...(ez csak amolyan siram volt, nem kell vele torodni)

acpi vagy anelkul:
az 5.1-nel kernel panic miatt megall a boot, igy az acpi-s
modozat teljesen dogkut. anelkul pedig ff:ff:ff:ff:ff:ff...
5.4-nel ez is, az is ua. azt eredmenyt produkalja, jo hir
viszont, hogy mind a ket esetben elindul a gep
(megjegyzeskepp hozza kell tennem, hogy acpi-vel
egy csomo stray irq 1-et listaz, majd _ignoral_, igy ennel
a verzional inkabb a _nelkule_ verzio a preferalt.)

hat itt tartunk most - nem tudom, ezekre az informaciokra gondoltal?
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 243-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.