[BSD] raid tovabbra is (melyiket ismeri a FreeBSD?)

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Jún. 29., Sze, 13:25:23 CEST

Fazekas Mihály wrote:

>Ezek szerint a Kouwell ment FreeBSD alatt mindenfele patch nelkul?
>Vagy csak en ertettem felre valamit?

Na szóval, most beszéltem haverommal, aki végül pontott tett az i-re.
Tehát egy ST Lab SATA RAID kártya volt az, nem Kouwell. A kártya BIOS-át
frissíteni kellett, de nem a RAID-es verzióra. Utána CD-ről boot,
minimal rendszer install, atacontrol raid beállítás és a következő
boot-nál ott volt az ar0, arra kellett telepíteni a full rendszert és
ment. Akkor még nem tudtam (itt világosítottak fel... :-), hogy a 6-os
CD-n van Live rendszer is, gondolom úgy egyszerűbben meg lehetett volna
oldani (LiveCD, atacontrol, install)...

>Ezeket elvileg melyik driver tamogatja, ha tamogatja egyaltalan?
>En az arcmsr(4) -nel talaltam hasonlo (1210) tipusjelzest, de nem
>hiszem, hogy arrol lenne szo.

Ezen egy SiI3112-es chip van, emlékeim szerint a sima ata driver kezeli.
Nekunk kezelte. :-)

Zsolt