[BSD] 5.4RC2: sis0 ethernet address: ff:ff:ff:ff:ff:ff

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2005. Jún. 29., Sze, 11:48:31 CEST

Udv a listanak,

gondom tamadt egy Amilo A7645 02-es notebook-on.
a fent emlitett ethernet kartyan valamiert nem
olvashato ki a valos MAC address.
A gepen mellesleg talalhato XP is. Ott - ahogy az
szokott - megy minden. FreeBSD-n meg nem.

Akad itt mas gond is - termeszetesen az atkozott
ACPI - ami miatt NetBSD-t/OpenBSD-t nem is tudok
telepiteni rajta. (Pedig mar megprobaltam nehany
trukkot a kernel konfiguracio teren, mind hiaba.)

A FreeBSD vegulis elmegy - azaz telepitheto, csak
epp semmire sem tudom hasznalni halo nelkul.

Tud valaki segiteni? Amugy meg aki esetleg azon
torte a fejet, hogy ilyen notbook-on akart BSD-t
futtatni, ne tegye (legalabbis meg ne!).

udv
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 243-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.