[BSD] nullfs mount

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2005. Jún. 24., P, 11:26:45 CEST

Szabó Péter wrote:
> Na most nem jobb a helyzet, mert telejesen véletlenül újraindítottam a
> gépet, mielőtt ezt kipróbálhattam volna, és most így is jó, meg az általám
> próbált változat is megy. A kettő közti különbség csak annyi, hogy az előbb
> securelevel 1-el futott, most meg -1-el. Lehet, hogy nem megy a nullfs mount
> 1-es securelevelnél?
>
> Matyee

securelevel 1:  kernel modules (see kld(4)) may not be loaded or unloaded.

Gondolom nincs benne a kernelben a nullfs (options NULLFS) ezert a
mount_null megprobalja betolteni modulbol, de securlevel 1-nel ugye ezt
mar nem lehet. Vagy forgass egy uj kernelt, vagy a loader.conf -ba ird
be, hogy null_load="YES" , es akkor meg bootolas elott betolti a modult.

m.