[BSD] pwd.db és spwd.db perl manipulálás

Ferenc BARKA cyfh at cyfh.hu
2005. Jún. 21., K, 20:43:13 CEST

----- Original Message -----
From: Ferenc BARKA <cyfh at cyfh.hu>Port:   p5-BerkeleyDB-0.26
To: Magyar BSD levlista <bsd at hu.freebsd.org>
Subject: Re: [BSD] pwd.db és spwd.db perl	manipulálás

Hogy a sajat levelemet kiegeszitsem:

~ # file /etc/spwd.db
/etc/spwd.db: Berkeley DB 1.85 (Hash, version 2, native byte-order)
~ # file /etc/pwd.db
/etc/pwd.db: Berkeley DB 1.85 (Hash, version 2, native byte-order)
/usr/ports # make search key='Berkeley DB' | less
[...]
Info:   Perl5 interface to the Berkeley DB package revision 2, 3, 4 or
4.1 Maint:  clsung at FreeBSD.org
B-deps: db3-3.3.11_2,1 perl-5.8.6_2
R-deps: db3-3.3.11_2,1 perl-5.8.6_2
WWW:    http://search.cpan.org/dist/BerkeleyDB/

gondolom ezekkel az allomanyokat tudod modositani, ha neked _komplett_
elore elkeszitett kifejezetten jelszo modosito perl modul kellene, azt
sajna en sem talaltam...szoval azt magadnak kell megoldanod.

--
<- CyFH ->