Re: [BSD] Miért nem akarok Windowsra áttérni?

attila.rajmund.nohl at ericsson.com attila.rajmund.nohl at ericsson.com
2005. Jún. 15., Sze, 10:16:20 CEST

On Wed, 15 Jun 2005, [utf-8] Gábor SEBESTYÉN wrote:
[...]
> Ha engem felvesznek dolgozni egy cégbe, ott tudatosítani kell, hogy
> nem egy titkárno vagy, akinek legfeljebb az alapszintu
> számítógépkezelés a szintje és tudod kontrollálni te magad a
> géped úgy, hogy az a céges környezetben is "megfeleloen"
> muködjön.

Viszont téged programozni vesznek fel, nem azért, hogy menedzseld a
saját géped. Én például rühelleném, ha nekem kellene összevadászni a
biztonsági javításokat a microsoft.com-ról és a főnökeim se örülnének
annak, ha ezzel tölteném az időm ahelyett, hogy a kiadott feladattal
foglalkoznék. A biztonsági javítások telepítése az IT osztály dolga, nem
a programozóké. Az persze más kérdés, hogy amíg Debianon egy apt-get
update && apt-get upgrade parancsból áll a frissítések telepítése
(gondolom FreeBSD-n sem bonyolultabb), addig inkább csinálom én.

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."