[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Jún. 11., Szo, 14:17:52 CEST

Halihó!

Robert Nagy ezt írta:
> Ezt nem flamnek szantam, egyszeruen leirtam a velemenyem.

  Ahja... hemzsegnek benne a keserű köpködések (szar, leszarja, beleszar,
kurvára nem érdekli, stb). Ha ez a kultúrált vita, akkor milyen lehet egy
parttalan vitatkozás?! :(

> Miert illetik? Legyszives aruld el.

  Talán mert különböző elvek alapján hozták létre a projekteket? Talán,
mert OpenBSD-sen szeretnéd látni a FreeBSD-t, de akkor mi különböztetné
meg a kettő irányvonalat?

> Ez nem ovodas szintu vita, itt most arrol van szo hogy miert szarjak
> le az elveiket.

  Ahja... és hol is olvashatok akkor a FreeBSD fejlesztők alapelveiről,
aholis leszögezik azt, amit a szájukba adsz?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu