[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Jún. 9., Cs, 08:26:23 CEST

Hello mindenki!

Eljott az ido, amikor szeretnek egy otthoni wifis halot csinalni
FreeBSD-s gepek kozott. Elkezdtem nezegetni az elerheto PCMCIA
kartyakat, de en is rajottem arra, mint sokan masok elottem, hogy sajnos
a kartyakon levo chipseteket nehez megtudni, marpedig az a legfontosabb.
Ezert kerdeznem: ki tud olyan, lehetoleg ma Magyarorszagon kaphato
kartyarol, ami jol megy FreeBSD-vel es meghozza nativ driverrel, tehat
nem az NDISulatorral, mert azert legyunk mar igenyesek. A mittomen
milyen gyors turbo mod nem feltetel, egy lakasban tok mindegy, hogy 54
mbit van, vagy "csak" 11, amikor az Internet hozza 512k :-) viszont az
fontos, hogy milyen titkositast ismer.

Tippek johetnek jol mukodo AP-kre is, megint csak az fontos, hogy milyen
titkositasi lehetosegek vannak. Van egyaltalan olyan, amivel pl IPSec
hasznalhato? (a kartya es az AP kozott, marmint)

Koszi elore is!

BSD: An Operating System, Not a Religion.