[BSD] teszt

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2005. Jún. 7., K, 15:48:28 CEST

Egy listaadmintol szerintem elvarhato, hogy ha frissiti a levelezo
rendszert, akkor nem fajdalmas modon minimalisan tesztelje azt, mielott
a userek elkezdik bombazni a panaszaikkal.

Zarjuk le ezt a thread-et azzal, hogy en irok ide utoljara (amit
megsporolhattam volna persze, ha figyelembe veszed, hogy mi volt az
eredeti levelben;-)

--

--arutz