[BSD] American Power Conversion Back-UPS CS 500

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Júl. 13., Sze, 12:58:20 CEST

Halihó!

Mihalik Tamás ezt írta:
> uhid0: American Power Conversion Back-UPS CS 500 FW:808.q3.I USB FW:q3,
> rev 1.10/0.06, addr 2, iclass 3/0
> kerdesem az lenne, h milyen programmal tudnam ezt az UPSt megfeleloen
> hasznalni?

  Tedd fel az apcupsd-t a portsból. Aztán a kernelből ki kell venni az uhid
támogatást (komment jel a 'device uhid' sor elé), új kernelt kell
fordítani, ekkor tud működni az apcupsd program. Van jó sok doksi hozzá
(http://www.apcupsd.org), amelyben mindent leír. Ha kell segítség, tudok
segíteni, a héten üzemeltem be egy ilyen UPS-t :).
  http://user.enaplo.hu/cgi-bin/upsstats.cgi
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu