[BSD] SB Live (PCI) FreeBSD 5.3-on

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2005. Jan. 7., P, 08:32:40 CET

Ez már egy régen lerágott csont, valaha ment is még 4.x-en, de mióta
5.3-am van, ez megint előjött és nincs erőm elkezdeni elölről a téma
vadászatát.

Nagyon hálás lennék annak, aki fejből (vagy gugliból) ide idézi, mit is
kellene tennem (a kernel fordításán kívül :) ).
Szóval, van egy standard FreeBSD 5.3-as release feltelepítve, semmi
extra. Elvben - úgy vélem - a modules mappában benne van az emu_10k1
modul.

Így módosítottam a /boot/loader.conf-ot:

kernel="kernel.old"	(ez itt egy vicc, felraktam egy "rossz" kernelt,
azt le kellene törölnöm és visszarakni a régit ...)
# snd_sbc_load="YES"
snd_pcm_load="YES"
linux_load="YES"
procfs_load="YES"
# my
snd_emu10k1_load="YES"

De továbbra is aszondja a kernel (a dmesg szerint):

unknown: <PNP0501> can't assign resources (port)
unknown: <PNP0501> can't assign resources (port)
unknown: <PNP0400> can't assign resources (port)
unknown: <PNP0700> can't assign resources (port)
unknown: <PNP0303> can't assign resources (port)

Amit a kldstat mond:

-bash-2.05b$ kldstat
Id Refs Address    Size     Name
  1    9 0xc0400000 5cdad0   kernel
  2    1 0xc09ce000 1c180    linux.ko
  3    1 0xc09eb000 7494     snd_emu10k1.ko
  4    2 0xc09f3000 1d4fc    sound.ko
  5    1 0xc1623000 17000    ipl.ko
  6    1 0xc1654000 9000     ipfw.ko

Még valami: a /dev/ alatt nem  találtam snd*-ot ...

Szóval, mintha ott lenne, de se híre, se hamva, se hangja...
BSD Bölcsek! Szórjátok tudástok morzsáit rám, tudatlanra! :)

Gábor

"Earth is a beta site."