[BSD] 4.10 vs 5.3

Fehér Sándor sfeher at bluesystem.hu
2005. Jan. 6., Cs, 15:13:39 CET

Sziasztok,

Kicsit most úgy érzem magam mikor először írtam a Linux kezdőre 8). Ennek
már van egy ideje, de most megértem arra hogy belevessem kicsit magam a BSD
világába 8).
Úgy néhány hónapja egy backup szervert készítettem FreeBSD 5.2.1-el. Nagyon
szépen meg azóta is.
Most egy webhostingra alkalmas cuccot kellene összeraknom. A vas már adott,
csak még a verzión gondolkodom ezért szeretném a tanácsotokat kérni.

A következő szolgáltatások lennének rajta:

1. apache 2.0
2. php nuke
3. postfix
4. bind
5. proftpd
6. sshd
7. mysql

A vas:

- K7 Athlon 600
- 384 Mb RAM
- Asus alaplap
- 2 * 120Gb ATA RAID 1-be téve

A kérdés az lenne, hogy 4.10 vagy mehetne rá esetleg 5.2.1 vagy 5.3 ?

köszönettel, Fehér Sándor