[BSD] Hardware kerdes

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Jan. 3., H, 15:07:06 CET

Hi!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.01.03 15:04:22:

> Nem tudom melyek ezek a programok, de pl. az audacity megy. portsban
> 1.2.3 -as verzió, ami a sourceforge -os oldal szerint a legfrisebb
> stabil verzió.

Lehet, de megis mindig arrol sirnak a kinti listakon, hogy az x vagy y
linuxon ismert audio app nem megy FreeBSD-n, mert csak ALSA-val megy ami
ugye Linux only, vagy menne eppen massal is, de pl a latencia gyakran
olyan magas a FreeBSD-s audio framework-ben, hogy nem hogy egy program,
hanem meg az emberi ful is eszreveszi, sajnos.

> aki ritka hollóként FBSD-t használ desktopként, ezzel szemben zenét
> hallgatni szokott, nem szerezni

Detto.

Sz.
--------- következő rész ---------