[BSD] Pc alapu router IDE-CF adapterrel

Kassai Istvan kako at zhnet.hu
2005. Jan. 2., V, 17:45:09 CET

Hello mindenki!

Szeretnek egy nagyon advanced hibrid routert "gyartani". Ennek lenne
legalabb egy ethernet interface-e es ket-harom-sok wireless (altalaban
atheros csipszetes). Mint olvastam, ezeket csuklobol kezeli a freebsd,
tehat nem is ez lenne a kerdesem lenyege.
Az lenne az elvaras, hogy
1, a router at tudjon natolni 10-30Mbps-t kb 400 felhasznalonak (es
savszelesseget is kellene korlatozni).
2, Ne legyen benne mozgo alkatresz(ventillator, winchester) ezert
(lattam egy helyen, tehat letezik) egy IDE-CF adapter + 1GB CF kartya
kerulne bele.

Kerdesek:
Erre eleg lenne-e egy P2-266 koruli gep freebsd-vel?
Csinalt-e mar valaki ilyet, hogy mik a tapasztalatok, van-e kulonbseg CF
kartyak kozott hasznalhatosag szempontjabol?
Erre a kartyara lehet-e almodni egy olyan rendszert, ami elvegzi az ip
routolast, es tudna futtatni nehany halozatdiagnosztikai programot, pl
tcpdump, iptraf stb. Esetleg kisebb kartya is eleg lenne hozza? (Bar
amilyen ara mostanaban van a CF kartyanak, nem biztos, hogy erdemes egy
kisebb darabba beleszuszakolni)

elore is koszi
csao
kako