[BSD] rpm

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2005. Jan. 1., Szo, 18:47:32 CET

Rolee írta:

> Hi!
>
> Új vagyok ebben az egész linuxos témában, és felmerült némi problémám.
> Sikeresen beállítottam már a freebsd-t, viszont a vidkártyám driverét
> az istennek sem tom feltenni.

a freebsd nem linux, most lehet hogy kicsit lesokkolt ez igy teged
januar 1-en.

> Van egy .rpm fájl, amit elvileg az rpm paranccsal kellene ugye
> telepíteni, de ha használom az rpm parancsot, akkor azt a rendszer nem
> találja, és hibaüzit ad vissza.
> Az a linux compatible binary mode (vagy vmi ilyesmi) elvileg
> engedélyezve van. Kell még vmit csinálnom, hogy tudjam telepíteni?
> Vagy csak simán énvok a béna!? :D
>
> előre is köszi

mint tudjuk az rpm az a redhat package manager roviditese es ugye a
freebsd nem redhat miert gondolod akkor hogy ez mukodne?

masik kerdes hogy miert szeretned a videokartyad driveret feltenni?

gondolom nvidia vagy ati kartyad van amihez fejlesztenek linuxos drivert

nahde te freebsdt hasznalsz mint tudjuk, mi kell akkor neked?

igen eltalatad freebsds driver, mar ha egyatalan kell, mert ahhoz hogy
bekesen internetezzel xorgot hasznalva nem kell semmi csak egy jo beallitas.

nvidia freebsd driver> http://www.nvidia.com/object/freebsd_1.0-3203.html

mit szeretnel konkreatan csinalni mien videokartyad van mien verziou
freebsdt hasznalsz ezek hasznos informaciok abban az esetben ha
segitseget kersz.

udv!