[BSD] install kérdés

hina hina at movar.dyn.hu
2005. Feb. 27., V, 20:12:22 CET

CGI-BIN LOCATION
============

What is the full path to your system's cgi-bin directory? The NeoMail scripts
will be installid here. Wi've placed or or best gues below, but if you run
into trouble, duble-check it.

[/home/httpd/cgi-bin]: _

Kb ezt a kérdést teszi fel a NeoMail program. A tönbbi config opció kérdését
értettem, de ez nem tiszta. Nem tudok olyan nagyon jól angolul, ezért inkább
kérdezek. Én annyit hámoztam ki belőle  hogy a cgi és bin fileok mappáját
adjam meg. hát egy cgi-bin hejyet találtam, ami
a /usr/local/www/cgi-bin-dist. nem tudom ez lenne e az ami kell neki. vagy
hozhatok létre egy újat ami a weben elérhető mert olyan hely kell neki?..
szoval nem tudom.

Hina