[BSD] sata-raid storage

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Feb. 26., Szo, 21:12:41 CET

Zahemszky Gábor wrote:
> Hétfőn lehet menni tesztelni a fentiek közül a sima SCSI-verziót. 15 db
> 300G-s diszk van benne, 4 SCSI-csati a hátulján. Van-e valakinek valami
> tapasztalata/tippje/ötlete arra nézvést, hogy egy 4.11-es FBSD-vel
> milyen vezérlővel érdemes nekiugrani?
Adaptec 29320? Talán ilyet találsz legegyszerűbben (vagy ennek régebbi
változatait).

Bár kétlem, hogy a 320 MBps ki is jönne abból a dobozból (meg a SCSI
kártyából :)...

Azt mondja a leírása, hogy 200 MBps-t tud, de csak a két SCSI csatornán
összevonva.

> (tegnapi frissítés aszondja: 5.4-PRERELEASE :-) )
Én annak örülnék, ha végre tényleg stabilan működne. Sajnos sikerült
belefutni pár olyan misztikus lerohadásba, ahol csak úgy megállt a gép.
Ezt azért a FreeBSD-től nem szoktam meg (a 3-4-es sorozattól legalábbis,
ott legalább valami látható nyoma volt)...

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536