[BSD] 2 adsl azonos szolgáltatónál

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2005. Feb. 14., H, 20:33:07 CET

Szia,

Nem vagom teljesen amit irsz, de nekem ugy tunik, hogy az, hogy melyik
interfeszed ip cimere NAT-olsz, az meg keves ahhoz, hogy a csomag jo
iranyban is menjen ki. Gondolom van egy default route-od, aztan semmi
tobb. No, lehet, hogy ez a baj, mert akkor hiaba valtoztatod masra a
source IP-det, meg a tun0 felol megy ki a csomag. Erre gyogyszer az ipfw
fwd opcioja, ahol a nexthopot tudod buzeralni. A masik dolog, hogy nem
tudom, hogy hogy fut nalad a natd, de ha emlekeim nem csalnak, nem
szerencses belole tobb peldanyt futtatni.

Remelem ha megkesve is, de segitettem:)

udv,
Szabados Jozsef