[BSD] ipfw-s szűrés WLANon MAC alapján

Galambosi Nándor dromie at freemail.hu
2005. Feb. 11., P, 17:18:56 CET

Hello

A következő szabályokat adtam meg.

add 00101 allow ip from any to any via ath0 MAC any xx:xx:xx:xx:xx:xx
add 00102 allow ip from any to any via ath0 MAC xx:xx:xx:xx:xx:xx any
add 00103 allow ip from any to any via ath0 MAC any yy:yy:yy:yy:yy:yy
add 00104 allow ip from any to any via ath0 MAC yy:yy:yy:yy:yy:yy any
add 00120 deny ip from any to any via ath0

és természetesen nem müködik. se ping, se ssh, se semmi....ha leveszem a
MAC szűrést akkor megy.
mit csinálok rosszul?

háttérinfo:

vettem egy DLink G520-as wireless hálókártyát, 5.3-ra upgrade, kernel
fordítás ath, ath_hal. boldogság mert müködik.
ekkor kezdődött a paranoia....ugyebár ha én megosztom a netet erre e
hálókártyára akkor az egész környék ezen fog netezni....na ezt nem akarjuk.
ezért szerettem volna szűrni. xx a BSD-s wlan kártya IP-je, yy a laptop-é.
ha az elgondolás jó, akkor mit rontottam el?
ha nem jó akkor mi lenne a jó megoldás?

előre is köszi
Nándi