[BSD] kernel config osszehasonlitas

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2005. Feb. 9., Sze, 13:14:45 CET

Koszonom az otleteket, de igazabol a kerdes arra vonatkozott volna,
hogy letezik-e ilyen script megirva. Ha jol vettem ki nem, vagy nem
ismert a helye. ;-)

Megirni remelhetoleg en is megtudom, ettol nem is feltem, csak
egyszerubb lett volna letolteni.

A valos problemara sikerult ravilagitanod, hogy nem eleg natur egy
diff-et ratolni, mert lehet, hogy mas sorrendben van, esetleg tartalmaz
megjegyzest is. A whitespace resze persze a diff-fel is kiloheto. Tehat
marad az agymunka, nem a favagas.

Udv,
Zsolt