[BSD] Kezdo alapkerdes - DragonFlyBSD

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Feb. 9., Sze, 11:34:35 CET

Szia!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.02.09 10:56:01:

> Ez szep es koszonom. :)
> De en most ultem le eloszor egy BSD ele es azt is nagy csodanak tartom,
> hogy hibamentesen felraktam. :))
>
> Tehat, hogy rakom fel a fentebb emlitett ports-bol?

Ha a dolgok meg ugy mennek, ahogy FreeBSD-n, akkor a telepiteskor
megkerdezte, hogy akarod-e feltenni a ports kollekciot. Ha akkor erre
igennel valaszoltal, akkor most ott is van egy jokora konyvtarszerkezet az
/usr/ports alatt. Ha nem, akkor FreeBSD alatt a helyes megoldas az, hogy
letoltod a ports.tar.gz allomanyt valamelyik FTP tukorrol. DFly eseten nem
tudom.

Ha ezekkel megvagy, akkor cd /usr/ports/misc/mc es egyszeru esetben make
install clean.

Ettol fuggetlenul ha a konyvtarszerkezetet akarod megerteni, akkor a
hier(7) manual oldal nagyon ajanlott olvasmany.