[BSD] terminal FBSD-n

Adam Roland roland.adam at foodexpress.hu
2005. Feb. 8., K, 13:08:44 CET

Tsa mindenkinek!

 Szeretnek tanacsot kerni a kovetkezoben; adott egy FBSD 5.3 rendszerem,
amin cons25l2 terminallal dolgozom. A gondom, hogyha ssh-n keresztul
linuxboxokon hasznalok vi-t vagy mc-t, akkor tobbek kozott az Fx
funkciobillentyuzetekre NAGYbetuk kiirasaval reagal.
A problemam tehat ez; gyakran kell LINUX szerveren allomanyokat
szerkesszek, de igy eleg docogosen megy.
Persze BSD-n az /etc/ttys-ben mar probaltam ansi, vt100, vt220
(forgattam kernelt hozza), linux mas terminaltipusokat, de igyse mukodik
100 %-osan, de legalabb ansi es linux terminallal rendesen megjelenik az MC.
 Olvastam, h a cons25l2 termcap reszet atkellene szippantsam
linuxboxokra, mivel a baj, h ezek nem ismerik a cons25l2-t. Inkabb nem
bolygatnam az eles gepeket.
 A kerdesem akkor tehat, h milyen terminaltipust hasznaljak BSD-n,
amivel ssh/mc/vi is megjelenik rendesen?

Elore is kosz,

Roland