[BSD] Feladat... :)

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Dec. 27., K, 13:21:08 CET

Halihó!

  Van kb. 1800 user, adatbázisból jöttek létre, ahol a login tábla id
mezője egytől indult el. A felhasználók egy része úgy jött létre, hogy
nincs kapcsolat az login.id értéke és a rendszer által kapott UID
között, kb. 200-300 felhasználó járt így, tavalyi tanévben
regisztrálták magukat. Az idei tanévtől 10000+login.id volt az
algoritmus, amelyet egy gyenge pillanatomban 12000+login.id lett
"ideiglenesen", aztán megfeledkeztem róla. Nah, most éppen 64 bites
rendszerre térek át, a téli szünetben, így gondoltam, ezeket
rendszerezem. Ti hogy csinálnátok? Az új rendszeren létrehoztam a
felhasználókat 10000+login.id UID szerint, most úgy kellene átmásolnom
a fájlokat, hogy ez tovább működjön, valahogy név szerint kellene
hivatkoznom a jogokra... a helyzetet bonyolítja, hogy nagyon sok fájl
ACL-t hordoz magán.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu