[BSD] ipfw+nat

OxY oxy at field.hu
2005. Dec. 26., H, 22:13:09 CET

hi!

segítségeteket szeretném kérni, mert semmilyen idevágó howto-t nem találtam...
adott egy gép publikus ip címmel (195.70.x.x).
ez a gép openvpn-en keresztül kapcsolódik még több klienshez.. (10.254.0.x)
azt szeretném megoldani,hogy a publikus cím egy portján kapcsolódhassak
tetszőleges openvpn-es gép adott portjára...

sajnos még odaáig sem jutottam,hogy a saját openvpn-es címére tudjak forwardolni :(

ezzel próbálkoztam:
$cmd 00701 fwd 10.254.0.1,22 tcp from any to 195.70.x.x 100

sajnos semmi eredmény, connection refused.
datapipe-al megy gond nélkül, de jobban szeretném ezt a megoldást

natd nincs bekapcsolva, nemtom kell-e?!
kernelben természetesen ottvan a:
options         IPFIREWALL
options         IPFIREWALL_VERBOSE
options         IPFIREWALL_VERBOSE_LIMIT=5
options         IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT
options         IPFIREWALL_FORWARD

más egyéb kéne még?
láttam még divert opciót ipfw-hez, sajnos fogalmam sincs az kell-e, a
man számomra elég szűkszavú a témában..

köszi a helpet, boldog karácsonyt!
--------- következő rész ---------