[BSD] betandwin

Puskás Balázs pub at daydream.hu
2005. Dec. 21., Sze, 14:12:43 CET

Sziasztok!

Van egy nem túlzottan rtfm kategóriájú problémám, a gugli nem mond semmit
róla (legalábbis angolul), megosztom Veletek, hátha:)

Freebsd 5.4 alapú desktopbsdt használok. Rendszeresen játszom a
betandwin.com -on ahová flash kell. A flash bizonyos mértékig működik is
(opera alatt) legalábbis a főoldalon a jobb oldali frameben tökjól
látszanak az aktuális események jelenlegi állásai, és az eltelt idő.
Ám ha egy ilyen eseményre kattintok, jönnie kellene az élő-fogadás
ablaknak, ami szintén flash, de némi gondolkodás után csak egy nagy fekete
négyzet látható:)
Más böngészőkkel (firefox, konqueror) hasonló a helyzet.

Ezek a dolgok vannak felrakva (KDE alatt használom bár nem hiszem hogy ez
számít):

linux-opera-8.51.20051114
linux-flashplugin-7.0r61

Próbáltam az UHU-live cdvel, ott tökéletesen működik, talán annyi volt a
különbség hogy a linux-flashplugin7.0 valami r55 volt (nem tudom pontosan).

Előre is köszönöm a segítséget!