[BSD] fagy a Xorg

Ádám Szilveszter adamsz at mailpont.hu
2005. Dec. 13., K, 09:20:39 CET

SZia!

On Hét, December 12, 2005 12:27 pm, pw mosquito mondta:
> Koszi a valaszt, de sajna nem segitett :(
> Nem tudom van-e ertelme, de megprobalom XFree86-al is, hatha.

Nem hiszem, hogy sok hatasa lesz...

> Az altalad emlitett binaris drivert erdemes kiprobalni,
> vagy ha a mostani nem megy akkor az se fog?

A hiba szerintem nem ott van, hanem mar hamarabb, valahol az AGP/Direct
Rendering kornyeken.

Inkabb probalj meg a neten rakeresni a kartyadra, hogy pl linux alatt
milyen tapasztalatok vannak vele, mert ha Xorg driver problema akkor ott
is meg fog jelenni... ha viszont az agp driverrel stb akkor csak a
freebsd-n nem fog menni.

Telcsi.hu - A legújabb csengőhangok menő slágerekkel >>>
Polifónikus és normál csengőhangok >>> Animált és normál háttérképek >>>
MP3 effektek >>> http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=VM