[BSD] fagy a Xorg

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Dec. 10., Szo, 18:02:16 CET

On Sat, Dec 10, 2005 at 01:05:15PM +0000, pw mosquito wrote:
> Sziasztok
> Feltettem a 6-os release-t egy uj gepre, es nem tudom a Xorgot mukodesre
> birni.
> monitor: benq fp937s, kartya: gforce 6200 (ezeket egyebkent szepen fel
> is ismerte a configure)
> amint inditom az X-et, kb 10-20 masodperc mulva fagy.
> egeret tudom mozgatni, de semmi masra nem reagal, terminalt se tudok
> valtani. Bar semmi hiba nem volt telepitesnel, azert ujratettem hatha, de
> nem hasznalt.
> Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baj?

Igy nincs, es nem is lesz, hacsak nem segitesz azzal, hogy bekuldod az
xorg.conf-ot es az Xorg logjat amit indulaskor elkezd irni a /var/log-ba
irni. Ja es meg azt is elarulhatnad, hogy probalod-e hasznalni a binaris
nvidia drivereket, mert nagyon mas a helyzet, ha meg az is a kepben van.
Meg az is erdekes, hogy a kernelhez forditottal-e agp illetve DRM
tamogatast, vagy hasznalsz-e ilyen modulokat.

BSD: An Operating System, Not a Religion.