[BSD] Leallas problema

Johnny Bravo blind_mouse at freemail.hu
2005. Dec. 9., P, 12:10:30 CET

Sziasztok!

Telepitettem egy FreeBSD 5.4-et a routergepre, nagyon jol muzsikal.
Csak annyi a gondom vele, hogy nem akar kikapcsolni, annak ellenere,
hogy ATX-es a masina. Probaltam bekapcsolni az apm-et, az acpi-t, de
semmi hatasa. A log alapjan kideritettem, hogy a gep nem tamogatja az
acpi-t, az apm csak nem megy. Ennyire jutottam, fogalmam sincs, mi
lehet a gond.

A masina egy BX-es Abit BH6 300-as celeronnal.
A segitsegeteket elore is koszonom.

Udv,
johnny

Legyen a vásárlás is meghitt! Vásároljon és nyerjen az [origo] karácsonyi ajándékcentrumában!
http://karacsony.vasarlas.origo.hu