[BSD] apache2 es SQL -be valo loggolas

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Dec. 8., Cs, 20:21:14 CET

Hi

> Nem csinaltam, csak egy keresztkerdes:
> Mi az, amit ezzel nyersz? Nem lassitja le nagyon a rendszert?
> Lehet, hogy nem, csak erdeklodom.
Valamilyen szinten biztos, hogy beleszol a rendszerbe, de azert
csinalom, mert mar kezdenek a log -ok nagyon sokan lenni, es mar
neha nehezkes kezelni.
Jelenleg is PostgreSQL -be loggol az ftp daemon, meg a
telefonkozpont "backup"-hivasadatgyujtoje is ide fogja nyomni a
rekordokat a jovoben,.....

Amugy pedig azert pont mostanaban jutott eszembe, mert ha minden
jol megy, akkor nemsokara a szervert "kettebontom", es az SQL
szervert egy kulon, dualprocis rendszer fogja vinni a terveim szerint.
(PostgreSQL)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966