[BSD] geom mirror probléma

OxY oxy at field.hu
2005. Dec. 7., Sze, 07:17:00 CET

Hi!

Lenne egy olyan problémám, hogy észrevettem,hogy a gépre csak lassan
tudok letölteni, bármelyik protokollon (1M/s), feltöltés megy rendesen
(10M/s).
sokmindenre gondoltam, végül leszűkült a kör, amint nem a raid1-ben lévő
rendszer lemezre próbáltam írni, hanem egy harmadik diszkre, itt 10/10M/s
volt fel-le..
ezekután erősen gyanús lett a raid1 tömböm.. le is választottam az egyik
lemezt,
egyből megjavult a sebesség 10/10M/s ittis..hurrá, sync ismét!
Ahogy összeszinkronizál a sebesség megint elromlik a régi értékre..
ilyenkor a winyóra gyanakodtam,de hiába szedtem ki a tömbből most a másikat,
külön mind2 tökéletes, összeszinkronizálva meg lassú...

van valami ötletetek? kezdek beleőrülni :)
thx!