[BSD] Unicode es LC_COLLATE

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Aug. 26., P, 22:43:45 CEST

Halihó!

Bence DEMETER ezt írta:
> Mert a patch fbsd-specifikus, nincs benne a www.postgresql.org-rol
> letoltott forrasban, es nem lett a forras megpatchelve forditas elott. A
> szerver ugyanis majusban lett forditva, akkor meg meg ez a patch erosen
> experimental volt (aprilis 13-a ota letezik a ports faban), juliusban
> jott ki ra egy boszme nagy javitas.

  Én ezt már mintha régebb óta használnám, úgy rémlik azért tértem át
PgSQL-re másfél-két éve, mert az tudott UTF-8 rendezést... bár 8.0-s
PgSQL-re egy hónapja álltam át...

> Mindegy, csak az lesz hogy ujraferditjuk a pgsql-t immar patchelve.

  Működni szépen működik így.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu