[BSD] tcp stack tuning

bastya_elvtars bastyaelvtars at gmail.com
2005. Aug. 24., Sze, 12:28:24 CEST

Simonek Peter <sp at radio.hu> wrote:

>A Marvell az sk drivert hasznlja? Az elegge bugzik...
>http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=i386/67818

Nekem OpenBSD alatt semmi, de semmi bajom nincs az sk driverrel, pedig
egy egesz intezmeny 100 megas netjet kuldom at egy pf-es filtering
bridge-en. OxY: Ha hasznalsz ipfw-t (sajnos elvesztettem az eredeti
uzenetet) akkor az az, ami problematikus, a pf-et beallitani is
konnyebb, sokkal jobb a teljesitmenye (foleg cimforditasban) es a
tablakat meg makrokat egyenesen imadom. Ja, es nem kell elvileg forgatni
(FBSD 5.2 alatt nem kellett.)