[BSD] H?l?zat

Szukács István leccine at gmail.com
2005. Aug. 19., P, 18:48:27 CEST

Attila Molnar írta:

>Helló!
>Lenne egy buta kérdésem de most próbálok át állni
>Linuxra (RedHat)
>
>Szóval feltelepítetem a RedHat 9 mint szerver és nem
>tudom bealítani a hogy működjön az Internet a gép
>amelyiken a Linux ugy jut el a net hogy van egy ruther
>és egy hub és utána jön a linux-os gép és szeretném
>megkérdezni hogy hogyan kell bealítani a hálózatot és
>honan tudom meg a DNS1 meg az ilyen dolgokat
>
>Köszönöm

1. ne irj ekezeteket
2. gondolom belso ipd van es a routeren van kinatolva, ha megmondanad
hogy melyik iptartomanyt hasznaljatok akkor tudnek segiteni
3. mielott egy levlistara irsz azert nezd meg legalabb azt hogy milyen
temaval foglalkozik a lista
(nezd el robert baratunknak a stilusat, o fasiszta ubermensch openbsds
nem tehet rola)
4. iratkozz fel a linux kezdore
http://mlf2.linux.rulez.org/mailman/listinfo/linux-kezdo

legjobbakat