[BSD] portskérdés

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Aug. 12., P, 10:48:46 CEST

On Fri, 12 Aug 2005 10:18:27 +0200
"Ádám Szilveszter dr." <adam at nhh.hu> carved into electrons/véste
elektronokba:

> Es ennek mukodni is kellene, mert hibakrol meg a monitoring rendszer
> nem tud, utolso frissites kb 2 honappal ezelott volt szoval azota
> kibukott volna.
Nem műxik :-(

> Az evolution-t a portsbol teszed fel igaz?
Igen.

> Ha igen, tudsz mellekelni egy logot a folyamatrol?
configure: error: Package requirements (libgnome-2.0 libgnomeui-2.0
libbonoboui-2.0 >= 2.4.2 gal-2.4 >= 2.4.2 libglade-2.0 gnome-vfs-2.0
libgtkhtml-3.6 >= 3.6.2) were not met.

 pkg_info | grep libgtkh
libgtkhtml-2.6.3_1  Lightweight HTML rendering/printing/editing engine

Belenéztem a work dirbe és megtaláltam a libgtkhtml-3.6-ra
hivatkozásokat,  a hír igaz :-)
Sztem az evolution portoló feltette magához valahogy azt libet, majd
elfeledkezett a függőségről. Másképpen nehezen képzelhető el...

Hali!
Zsolt