[BSD] postfix problema

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2005. Ápr. 27., Sze, 13:49:35 CEST

Hi

>Ezt jellemzoen akkor mondja a postfix, ha a spool particiod szinte
>megtelt. (illetve egeszen pontosan ha a queue_minfree erteket elerted)

A queue_minfree erteke "gyarilag" 0, amit nem is valtoztattam, vagyis
nincs korlatozva. Az adott particion egyebkent van meg boven hely. Ezt
inkabb kizarnam egyenlore.

Megprobalom a mysal max connection-t allitani, aztan meglatjuk. Gyorsan
ugysem lesz eredmeny, mivel a problema nem jelentkezik minden nap., igy
hosszasan kell tesztelnem.

Koszi a hozzaszolasokat, ha biztosat tudok, megirom.

Andras