[BSD] Failover cluster dinamikus adatokkal dolgozo webserverh ez

Feczak Szabolcs feczo at siodigit.hu
2005. Ápr. 25., H, 15:49:35 CEST

On h, 2005-04-25 at 15:11 +0200, attila.rajmund.nohl at ericsson.com wrote:
> On Mon, 25 Apr 2005, Attila Nagy wrote:
> [...]
>
> Ez a browserek hibája, vagy az oprendszer resolver library-jáé?

Szerintem browser. Firefoxban eszrevettem pl, hogyha nem megy a dns
mikor inditom a foximaxit, lekerek egy weblapot, visszairja (helyesen)
hogy a cim nem oldhato fel. Ekozben helyreallitom a dns-t es
amig ki nem lepek a bongeszobol addig folyamatosan azt irja vissza hogy
nem oldhato fel (hibasan). Ha kilepek es visszalepek rogton jo
(erdekes)...