[BSD] LAST_ACK hegyek

Magyari, Miklos miklos.magyari at hp.com
2005. Ápr. 25., H, 11:55:39 CEST

udv mindenkinek,

a kovetkezo fajdalmam van:
futtatok egy squid-et FreeBSD 4.9-en, ami ket parent-hez fordul, az
egyik szinten freebsd-s squid, a masik valamilyen proxy celberendezes,
nem tudom pontosan, hogy mi, mert nem ferek hozza. Az a baj, hogy
bizonyos ido utan, amikor futtatok egy "netstat -a" -t, nagyon sok
LAST_ACK allapotu socket van a listaban (tobb szaz), valamennyi a nem
bsd-s proxy iranyaban. A netstat -m kimenetele ez:

680/2656/18240 mbufs in use (current/peak/max):
        680 mbufs allocated to data
675/2628/4560 mbuf clusters in use (current/peak/max)
5920 Kbytes allocated to network (43% of mb_map in use)
0 requests for memory denied
0 requests for memory delayed
0 calls to protocol drain routines

Ami meg feltuno, hogy a logokban van jopar ilyen uzenet:

Apr  9 10:25:07  /kernel: Limiting open port RST response from 345 to
200 packets per second

nem tudom, hogy a ketto osszefugg-e, mindenesetre a 200-rol feljebb
vettem sysctl-lel az icmp limitet.
A squid verzio Squid/2.4.STABLE7

monnyatok mar valamit, hogy hol kapirgaljak, ami nem OS upgrade...

kosz,
mami