[BSD] 1U server

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Ápr. 21., Cs, 09:00:25 CEST

Attila Nagy wrote:

> Olcsóban, de viszonylag jóban talán a Supermicrót tudnám javasolni.
> www.pixel.hu

A Supermicro dobozt en is tudom javasolni. Ismerosom vett egy SC512L-et,
kerult vagy 60 ezer forintba, ha jol emlekszem a Vandornal vette, vett
hozza egy microatx-es alaplapot (talan valami ASUS volt) es rendben megy
is. A hatso kivezeteseivel lehet problema, de ha jol emlekszem
cserelheto a hatlapja, max barkacsolas. Persze az igazan patent a
Supermicro alaplap hozza, dehat az meg egy kicsit draga...

Zsolt